Sochaczew i Media Expert - forum Sochaczew



utworzono: 2013/03/21 17:33

Sochaczew i Media Expert


Post został dodany w grupie:

Sklepy Sochaczew zapraszamy do dyskusji konsumentów z terenu Sochaczewa i okolic. Tu wymieniamy się …»

33 użytkowników
437 wątków
★  Obserwuj★  Obserwujesz✕  Nie obserwuj

jadąc dziś ulicą  600-lecia ujrzałam widok chyba z czasów głębokiego PRL-u - kilometrowa kolejka przed marketem  , który ponownie otwierał swe wrota dla sochaczewian .co tym ludziom dawali  ???? czy za darmo ??? ale się ubawiłam -  jednak reklama robi swoje -Polak słucha treści i ustawia się  w śnieg , deszcz o 8 rano i tkwi aby kupić coś - potrzebne czy nie ale z PROMOCJI   pozdrawiam  - co kupiliście ?




zgłoś naruszenie
#51463
wysłano: 2013/03/21 18:43
widok znajomy ,masz racje tez mnie ubawiło jak to mamy jeszcze całą masę naiwnych ludzi.


zgłoś naruszenie
#51466
wysłano: 2013/03/21 19:18
a najlepsze , że w Avans dziś mieli takie same ceny jak w Media. wiem bo kupiłem dzisiaj telewizor i nie musiałem marznac na dworze i byc pilnowanym przez ochroniarzy he he



zgłoś naruszenie
#51488
wysłano: 2013/03/22 08:11

Wielu ludzi tęskni za czasami PRL i jak tylko mogą to wracają wspomnieniami ;)

Najdłuższa kolejka jaką widziałem w ostanich 30 latach była za kurczakami w Carrefourze. Tak na oko stało tam ponad 50 osób. Aż mi się łezka w oku zakręciła jak to zobaczyłem ;)

Co do Mediaexpert to mieli tak kosmiczne ceny, że do tej pory nie mogę zrozumieć kto i dlaczego tam cokolwiek kupował. Wszystko średnio 2-3 razy droższe niz w internecie. Niektóre rzeczy (np. kable HDMI) 10 razy droższe...




zgłoś naruszenie
#51491
wysłano: 2013/03/22 08:49
Dajmy na to 2/3 lata gwarancji jako standard a nawet 5 lat gwarancji bez dodatkowego tzw. wykupowania  w firmie ubezpieczeniowej
 Ponadto system komentarzy na allegro, wprost genialny pomysł eliminujący jakiekolwiek ryzyko praktycznie do 0. A w przypadku niepełnej satysfakcji z zakupionego produktu przysługuje nam możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu.
Od wielu lat  kupuje na allegro i  jestem  jak na razie zadowolony



zgłoś naruszenie

Reklama

#51495
wysłano: 2013/03/22 09:16
Internet to nie tylko Allegro. Warto też kożystać z serwisów Ceneo, Nokaut itd. które wyszukują oferty z wielu sklepów internetowych. Jak kupowałem telewizor dzięki nim znalazłem opfertę jeszcze tańsza niż na Allegro. Doliczajac koszty transportu wyszło prawie 300PLN taniej niż najtańsza oferta jaką udało mi sie znaleźć w "tradycyjnym" sklepie.


zgłoś naruszenie
#51501
wysłano: 2013/03/22 09:58
Jacku wspominasz kolejkę " za " kurczakami - a ja pamiętam jak otwierał się CHAMPION teraz to sklep BIEDRONKA przy 600-lecia - tam rzucili cudownie niską cenę  parówek - ! Ale było śmiesznie - wszyscy kupowali parówy !



zgłoś naruszenie
#51603
wysłano: 2013/03/23 18:04
Ciekawe jak otworzą Mc donalda w pierwszy dzień pewnie żeby se kupić hamburgera to będzie trzeba stać w kolejce z 30min a ludzi pewnie tyle będzie że zaraz stoliki porozwalają , jak to u nas w miescie .



zgłoś naruszenie
#51613
wysłano: 2013/03/23 19:29
a najlepsze , że w Avans dziś mieli takie same ceny jak w Media. wiem bo kupiłem dzisiaj telewizor i nie musiałem marznac na dworze i byc pilnowanym przez ochroniarzy he he


Avans i Media Expert należą do tych samych właścicieli więc nie może być inaczej.


zgłoś naruszenie
#51613
wysłano: 2013/03/23 19:29
#51620
wysłano: 2013/03/23 19:39
I te ich promocje ... Na kazdym slupie jest reklama odkurzacza za 99 PLN, ktory wczesniej niby to kosztowal 299 PLN. A w rzeczywistosci kosztuje on ok 140 -150 PLN. Dodam jeszcze ze czytajac opinie o nim ludzie go nie polecaja :). Ok ceny na niektore produkty sa kilka-kilkadziesiat PLN nizsze. Poza tym raczej nic ciekawego tam nie ma, jakiejs super promocji etc. 
P.S. Chociaz sam tam bylem i kupiłem 2 myszki- w sumie nie byly mi az tak potrzebne :)



zgłoś naruszenie

Reklama

#52177
wysłano: 2013/03/30 08:35
Ja się z Wami nie zgadzam. Kupiłem w ME telewizor z gazetki 40" za 1249 zł, jest to taniej ok. 200 zł niż w innych sklepach i na allegro. Zmywarka z gazetki INDESIT też tańsza ok. 100 zł.

Stałem do wejścia ok 5 min i w kolejce do kasy ok 30 min. Więc w godzinę zaoszczędziłem ok. 300 zł. Byłem ok. godz. 13.00

Oczywiście kupiłem rzeczy z gazetki, bo tylko one miały cenę na otwarcie, reszta cen standardowa. 

Moim zdaniem teraz sklepy takie jak np. ME i podobne są tańsze od Saturna, MediaMarkt, a porównywalne do cen internetowych, ja wolę jednak zobaczyć na własne oczy przed zakupem.



zgłoś naruszenie
#52180
wysłano: 2013/03/30 10:20
sklep pod względem asortymentu dobrze zaopatrzony ,lecz obsługa pozostawia wiele do życzenia nie zbyt miła i jeszcze mało wie o parametrach danego sprzętu,gubią się na zadawane pytania  .


zgłoś naruszenie
#52241
wysłano: 2013/04/02 19:22
otóż niestety nie masz racji, Media jest pod spółką TERG a Avans pod Domexem :)



zgłoś naruszenie
#52243
wysłano: 2013/04/02 19:25
Byłam na tej nocnej wyprzedaży i wiele rzeczy było tańszych niż na otwarcie, także moim zdaniem sklep się sprawdzi :)



zgłoś naruszenie
#52254
wysłano: 2013/04/03 07:31
kazdy sklep internetowy bedzie tanszy bo nie trzeba trzymac tyle etatow, placic za prad itd

w internetowych co masz? goscia przed kompem, komorke w ktorej trzymasz sprzet i to wszystko :)



zgłoś naruszenie
#52255
wysłano: 2013/04/03 08:21
otóż niestety nie masz racji, Media jest pod spółką TERG a Avans pod Domexem :)


A to ciekawe co piszesz. Kiedy brałem fakturę w Media Expert (musiałem coś na szybko kupić dla firmy) to dostałem fakturę właśnie z Domexu


zgłoś naruszenie
#52260
wysłano: 2013/04/03 09:46

a to ze sklepy internetowe ciesza sie coraz wieksza popularnoscia swiadcza ostatnie zabiegi u naszych sasiadow :) o co chodzi? o placenie za przymierzanie roznych rzeczy - to nie zart.

no bo co robisz? idziesz do media marktu czy orsaya ogladasz, sprawdzasz co ci sie podoba i logujesz sie w necie i kupujesz taniej :D samsung czy sukieneczka z "kotenfilda" to ten sam produkt co w sklepie, wiec .... po co przeplacac? :)

sklepy sie wkurzaja bo klientow co prawda mnostwo... ale do przymierzania a nie kupowania ;)




zgłoś naruszenie
#52282
wysłano: 2013/04/03 18:37
otóż niestety nie masz racji, Media jest pod spółką TERG a Avans pod Domexem :)


A to ciekawe co piszesz. Kiedy brałem fakturę w Media Expert (musiałem coś na szybko kupić dla firmy) to dostałem fakturę właśnie z Domexu


Domex zmienił się z ME na Avans, natomiast ME na 600-lecia na 100% jest spółki TERG, wiem o tym, bo znajomy tam pracuje :)



zgłoś naruszenie
#52355
wysłano: 2013/04/04 21:31

 

kazdy sklep internetowy bedzie tanszy bo nie trzeba trzymac tyle etatow, placic za prad itd

 w internetowych co masz? goscia przed kompem, komorke w ktorej trzymasz sprzet i to wszystko :)

 

 

na otwarciu i na 'nocnej wyprzedazy' ceny byly nizsze niz w internecie. 

wiem, ze standardowa oferta jest lepsza w internecie, ale koszystając z promocji mozna naprawde kupic taniej w sklepie. biorac pod uwage, ze jeszcze  wiekszosc ludzi woli dotknac to co kupuje (chyba nasze pokolenie jest ostatnie), takie sklepy beda sie mialy sie dobrze. 

 

jezeli ja mam do wyboru za podobna cene kupic przez internet i w zwyklym sklepie, zawsze wybiore zwykly sklep, poniewaz:

1/ mozna dotknac

2/ zdaje sobie sprawe, ze pomagam w zwalczaniu bezrobocia :) w internetowym skepie agd/rtv zapewne pracuje kilka osob, w zwyklym sklepie - wiele wiele wiecej :)

 




Ten post był edytowany przez autora o godzinie: 21:32:33
Ten post był edytowany przez autora o godzinie: 21:34:05
Ten post był edytowany przez autora o godzinie: 21:36:41
zgłoś naruszenie
#52360
wysłano: 2013/04/05 09:01

to prawda ale swiat zmierza do maksymalizacji zyskow.. nie powstrzymasz tego... kasa kasa .. i jak mozna zarobic oszczedzajac na etatach to beda to robic bo konkurencja robi tak samo... sami sie w to wpedzamy na wzajem..

zgadza sie. przy promocjach na otwarcie mozna kupic taniej niz w necie.. ale nie zawsze.. trzeba uwazac zeby nie nabrac sie na promocje :) nie mozna przyjmowac wszystkiego bezmyslnie i tyle.




zgłoś naruszenie
#52406
wysłano: 2013/04/05 21:27
konto usunięte
Dokładnie tak to wygląda oprócz tego  masz w ofercie internetowej allegro sporo sprzętu tzw. powystawowego z Niemiec po bardzo okazyjnych cenach. Z tym ze każda aukcja informuje o tym, a towar jest pełnowartościowy.



zgłoś naruszenie
#52576
wysłano: 2013/04/08 23:04
https://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

Trollowanie (trolling) – antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się dyskusje. Osoby uprawiające trollowanie nazywane są trollami.

Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty, która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji.

Typowe miejsca działania trolli to grupy i listy dyskusyjne, fora internetowe, czaty itp. Trollowanie jest złamaniem jednej z podstawowych zasad netykiety. Jego efektem jest dezorganizacja danego miejsca w Internecie[3], w którym prowadzi się dyskusję i skupienie uwagi na trollującej osobie.


Proszę, przestańcie karmić trolla!



zgłoś naruszenie






strona główna forum