avans-nieudane zakupy

/ 4 odpowiedzi
dzisiaj zakupiłam produkt w avans, sprzedawczyni zapewniała, że działa, że jest wszystko w porządku. w domu okazało się, że brakuje jednej części. Uważajcie co i gdzie kupujecie. 

Hmm... A co to był za produkt i jak był zapakowany... Jeśli było to coś z wystawy to faktycznie można mieć pretensje do personelu, ale jeśli był to produkt fabrycznie nowy i też fabrycznie zapakowany to jakiekolwiek pretensje do pracowników sklepu wydają mi się bezpodstawne, bo ciężko obarczać winą kogoś za coś na co totalnie nie ma wpływu. Więc jeśli powiesz coś więcej na temat tej sytuacji to wtedy komuś może to pomóc.
Chciałbym jeszcze zapytać czy zgłaszałeś ten problem do sklepu i jak ewentualnie został on rozwiązany.

(2014/05/02 19:45)

iks
Sieć Avans w zeszłym tygodniu złożyła wniosek o upadłość więc teraz nie musi już im zależeć na klientach. 

(2014/05/05 22:28)
Nigdy nie kupuje tego typu sprzętu w tego typu sklepach. Po pierwsze wchodzisz obskakują cię doradcy, po kilku pytaniach stwierdzam że nie potrafią sensownie odpowiedzieć na zadne z nich tylko jakieś regułki wyuczone na pamięć z katalogu. Najbardziej uśmiałem się kiedy koleś postawił oczy jak mu wytłumaczyłem jak ten sprzęt jest zbudowany i jaka jest zasada działania jego. Polecam kupować w firmowych sklepach gdzie obsługa posiada odpowiednie kwalifikacje i   wie co sprzedaje np. sklep AGD na Płockiej, Unisat na Warszawskiej itp.

(2014/05/05 22:54)
A  chyba możesz reklamować towar jeśli czegoś brakuje.

(2014/05/05 22:55)