Dobra księgowa

/ 15 odpowiedzi
Witam,
Szukam "dobrej" Księgowej - czy może ktoś mi polecicić taką osobę lub biuro księgowe?
Dzięki
Też szukałem i szukałem i ostatecznie znalazłem księgową, która mieszka 300 kilometrów ode mnie. Albo nawet trochę więcej. Zasugerowała mi współpracę na tej platformie https://mojebiuro24.pl/ Ja zajmuję się wpisywaniem odpowiednich informacji z bieżącej sytuacji w firmie, a moja księgowa to przejmuje i liczy. Świetna sprawa.

(2015/02/25 16:19)
na czym polega taka zdalna obsługa księgowa? 

(2015/03/01 13:13)

mks
Księgowość jak mi dobrze wiadomo (zajmuję się nią od 15 lat) wymaga odpowiedniej dokumentacji a nie informacji. Jak ogarniasz przepływ dokumentów w firmie (chyba że są to max 10 faktury w miesiącu)? Ciężko mi wyobrazić sobie współpracę przy ilości dokumentów 500 -700 miesięcznie i obrotach do 1 mln pln bez księgowej na miejscu. Druga kwestia kontaktu? Sam biegasz po urzędach???

(2015/03/02 10:10)
Księgowość jak mi dobrze wiadomo (zajmuję się nią od 15 lat)

hahahah to dobrze sie nia zajmujesz ze takie kwiatki pozniej ci wychodza jak ponizej :D http://www.handeldlugami.pl/www/dlug,033026342426,janusz,keska.html a odsetki rosna.... :) jak to rozksiegowałeś? zdradzisz moze nam ten sekret jako doswiadczony ksiegowy? :)

(2015/03/02 13:26)

mks
Ty kasperski to normalny jesteś?????????????????????

(2015/03/03 07:20)

mks
A może przełożysz mi na język polski co JA mam z tym wspólnego? Bo za przeproszeniem "piedo....sz" na tym forum jak potłuczony i szukasz sobie potencjalnej ofiary aby w "subtelny" sposób dokopać. HEJTER!!!!

(2015/03/03 07:27)
janek rabia ci sie konta albo juz rozdwojenie jazni jest tak zaawansowane ze sam siebie nie rozpoznajesz :)

(2015/03/03 08:21)

mks
????? Wesz co nadal nie rozumiem
po pierwsze -  jak już WSPOMNIAŁAM (bo jakbyś chciał zauważyć - jestem kobietą) z konkretnym przypadkiem nie mam zupełnie NIC WSPÓLNEGO