ile jeszcze...

/ 14 odpowiedzi
Biznes nie zna współczucia i sentymentów...ale tu się zgadzam z przedmówcą, te "ogłoszenia" powinny być zablokowane.

(2014/03/18 11:17)
no nie wiem,nie czytałem,a może obrażający-ogłoszeniodawca, próbuje zwiększyć tym postem poczytność swojego ogłoszenia? bo teraz jest po włożeniu kija w mrowisko,nie jestem plotkarzem ale trochę przejrzałem i nic, do xyz1986-czy to nie jest na zasadzie jakbym Ja napisał-NIE CZYTAJCIE IDIOTY ROBROYA,MASAKRA,no i każdy zajrzy jak będzie wiedział gdzie?

(2014/03/18 11:24)
robroy... teraz to chlopie pojechales.... za pomoca tego posta chcialam zwrocic uwage Administratora ze takie rzeczy powinny byc w jakis inny sposob zabezpieczane a nie kasowanie ogloszenia po jakims czasie od ogloszenia... bo kasowac mozna ale jezeli od kilku tygodni tego typu ogloszenie ktops zamieszcza prawie kazdego dnia to jednak jakies grono odbiorcow to zauwaza, a od razu widac jaki ten ktos ma rozum... chociaz juz moglby pod jakis bardziej prawdziwy nr do kontaktu z soba a nie taki... :) robroy... moze chcoaiz przez chwile zastanow sie co ta dziewczyna i jej maz musza czuc....

(2014/03/18 11:30)
cholera,znów szybciej piszę jak myślę?!ale Twój post zaognił apetyty forumowiczów i teraz każdy będzie szukał ogłoszenia,znałem wypadek gdzie takie pomówienia rozwaliły małżeństwo,były ogłoszenia w gazecie lokalnej,groźby pod adresem szkalującej,i nie pomogło

(2014/03/18 11:38)
post raczej na celu mial zwrocenie uwagi na problem z takimi psychopatami, robroy na pewno nie chcialbys np o sobie czytac takich rzeczy... moze teraz ktos na powazniej sie tym zajmie i w jakis sposob sprawi zeby ten ktos przestal zasmiecac serwis takimi bzdurami

(2014/03/18 11:47)
tylko sąd,oni to rozpatrzą po 110 latach ale na razie postraszą pomawiającego,może pomoże

(2014/03/18 11:56)
tacy jak Ty powoduja ze to forum jest juz do niczego... tu nie mozna nic napisac bo zaraz czlowieka zjedziecie, albo przejdziecie na temat polityki albo wielkie madrosci... nie ma zadnej normalnj rozmowy bo nawte jesli ktos odpisze cos normalnie to zaraz Wy sie pojawiacie... i pozamiatane...

(2014/03/18 11:58)
Drodzy forumowicze, proszę nam wierzyć, że nas też nie bawi ta sytuacja. Usuwamy na bieżąco te ogłoszenia, gdy tylko je zauważymy lub otrzymamy zgłoszenie, że takowe się pojawiły. Redakcja nie ma możliwości zablokowania dodawania ogłoszeń o konkretnej treści ani blokowania konkretnego numeru telefonu, z którego są aktywowane. Także stwierdzeniem "biznes nie zna współczucia ani sentymentów" raczej proszę się nie posługiwać, przynajmniej w kontekście naszej działalności.

(2014/03/18 12:03)
hmm, ja prawie codziennie jestem na forum i jeszcze nie widziałem nic co by kogoś obrażało

(2014/03/18 12:05)
 cytuję-tylko sąd,oni to rozpatrzą po 110 latach ale na razie postraszą pomawiającego,może pomoże
-xyz1986-Ty mnie nie czytasz !,ani nie pojechałem po Tobie,ani nie napisałem wielkiej mądrości,no weź...!

(2014/03/18 12:05)
No ja widziałem z 5 razy to ogłoszenie. Z każdym dalszym ogłoszeniem było one bardziej że tak powiem precyzyjne. No nieprzyjemne dla tej Pani na pewno, ale coś tam między nimi poszło nie tak - to pewne.

(2014/03/18 12:46)
No nie mogę, niby się tak wszyscy obruszyli, że administrator pozwala na zamieszczenie takich ogłoszeń, a tu proszę jakie plociuchy...będą roztrząsać na forum czyjeś prywatne sprawy.Na miejscu samej zainteresowanej zgłosiłabym prośbę o usunięcie tego wątku, bo równie bardzo może on być dokuczliwy jak i te ogłoszenia. 

(2014/03/18 13:16)

wiecie co? to jest upokarzajace tylko i wylacznie dla tego frajera i nikogo wiecej... normalni ludzie nie zwracaja uwagi na takie ogloszenia a co wiecej nie rzezbia kto co i jak

w ryj by dostal to by moze troche naprostowal by sie jego swiatopoglad..

takim baranom nie przetlumaczysz inaczej a policja i sad gowno moze... okaze sie ze to kolejny pan W, biegly oceni ze nie widzi w tym ogloszeniu nic dziwnego, pani dostanie mieszkanie, inni tez swoje przytula, nagrania sie nie udostepni a potem okaze sie ze zaginelo albo zostalo skasowane.... gosciowi zabiora komputer na dwa lata i po sprawie :) a potem zobaczymy go pod palacem jak da pokaz co to wszystko go nauczylo i bedzie sie smial ze wszystkich dookola :)

(2014/03/18 14:42)
hehe święta racja Kacperskyy! jak widzę nie tylko ja nie mogę przeboleć tak jawnej niesprawiedliwośći i co tu dużo mówić - jawnego do tego z premedytacją łamanego prawa. pawłowicz jego mać - to jest jakiś kosmos. Ja na miejscu prokuratora sam bym się podał do dymisji, a potem publicznie sam siebie wychłostał bo o jakimkolwiek wstydzie tu już mówić nie można.

Co do ogłoszenia to szkoda komentować poziom a raczej dół intelektualny jaki zamieszczający owe ogłoszenie prezentuje - mnie bardziej wkurza brak reakcji ze strony admina e-sochaczew. Jak mieliśmy nie raz okazję zobaczyć niewygodne posty potrafią kasować w 10min po wysłaniu, ba nawet moje konto zostało kiedyś usunięte parę minut po wysłanym poście, bo śmiałem skomentować (nie obrazić) jaśnie redakcję, ale kiedy sprawa na prawdę jest poważna i dotyczy kogo innego wtedy hulaj dusza... żenujące to jest.

a swoją drogą ciekawe jak szybko wylece po tym poscie :) odliczam...
pozdrawiam

(2014/03/18 16:39)