Jedzenie wegetariańskie ...

/ 9 odpowiedzi
Znacie jakiś fajne miejsca. gdzie można zjeść jakiś porzadny posiłek wegetariański ? Takie, co by wstydu nie było ...

(2020/03/05 08:42)
@ESochaczewianin, DOBRY WPIS :-)

(2020/03/06 06:46)
@linu znowu coś się pop@#$#@... suło na forum. Miała być wstawiona grafika, a nic nie wskoczyło :-|

(2020/03/07 06:37)
Próba numer 2:

(2020/03/07 06:39)
Obsrane przez psy sie nie liczy, bedzie wstyd ! Ale dzieki, to dobra propozycja, lecz nie dla mnie :-)

(2020/03/10 06:39)
linu ŁOSKOT CAFE

(2020/03/11 13:13)
@Szczawiu dzieki :-)

(2020/03/11 13:14)
Najlepiej moim zdaniem samodzielnie sobie przygotowac coś w domu. Daję tutaj przepis na dobrą zapiekankę.ziemniaki, ciecierzyca ugotowana szpinak mrożony,sos Bolonese ,ser żółty,przyprawy ( fajnie pasuje pieprz czosnkowyhttps://planteon.pl/przyprawy-swiata/pieprz/pieprz-czosnkowy )
Ugotować ziemniaki i pokroić w plasterki.
Paczkę cicierzycy wrzucić na gorący tłuszcz na patelnię,dodać troszkę soli,pieprzu-do smaku, paczke sosu Bolonese(lub inny). Ja dodaje jeszcze troszeczkę (pół łyżeczki) oregano.
Szpinak robimy też na patelni . Jak woda odparuję dodaję ciut soli,pieprzu,czosnek,mleka.
W garnku żaroodpornym układamy kolejno:
ziemniaki – ciecirzyca- ziemniaki-szpinak – ziemniaki
Pieczemy w piekarniku ok. pół godziny .Potem całość polewamy : ser zetrzeć, wymieszać z jajkiem i śmietaną (lub jogurtem naturalnym!), wymieszać, zalać i zapiec jeszcze ok. 10 min (czasami ten krok omijam jak nie mam śmietany i też dobre).

(2020/03/18 08:39)
Lubię, ale ciężko tak na 100% odstawić mięso.

(2020/03/20 14:07)