Mars opinie

/ 14 odpowiedzi

Witam.. W dniu dzisiejszym przekonałam się ze w dzisiejszych czasach człowiek chcący normalnie, uczciwie pracować jest nikim bo jest tak traktowany przez panie za biurkiem.. Dziś wybraliśmy sie do agencji pracy w naszym mieście po ubrania, które są potrzebne do pracy w Mars Polska. Kiedy w domu rozpakowałam reklamówkę zobaczyłam ze wszystkie białe ciuszki są używane, no nic ubrania da się wyprać i wygotować ale jak zobaczyłam buty ogranął mnie szok..... UŻYWANE BUTY !!! śmierdzące jak by je wyjął ze śmietnika!!! Co lepsze pani przy biurku powiedziala wczesniej ze mniejszych rozmiarów nie ma i że ,,ja kiedyś też pracowałam w za dużych butach'' Ludzie co to za czasy co oni robią z człowieka, żeby dawać komuś używane obówie które nie widomo ile osób już nosiło!!!

Chciałabym sie dowiedzieć czy ta sprawa kwalifikuje się do zgłoszenia jej gdzieś dalej, nie znam się na tym a nie moge tego tak zostawić!!???

Czyli rozumiem że Agencja Pracy (gdzie rotacja pracowników jest bardzo wysoka) ma każdemu pracownikowi zakupić nowiutki komplecik ubrania roboczego razem z butami ?

Oczywiście, moim zdaniem ubranie przekazywane kolejnemu pracownikowi powinno być bezwzględnie wyczyszczone i zdezynfekowane, ale chyba nie ma co marudzić że nie jest nowe.

(2011/04/14 11:58)
  poZiomka19 Przekonalas sie dopiero teraz;-) uzywane ubrania(nie prane) wielokrotnego uzytku oraz brak szacunku dla pracownikow to standard...i to nie tylko w agencjach pracy ale takie sytuacje nalezy zwalczac...proponuje TVNUWAGA np. lub inne tego typu programy reporterskie...

(2011/04/14 13:47)