Młodzi na radnych?

/ 50 odpowiedzi
Poprawka (przepraszam zjadłam ważny wyraz)
PS. Nie studiuję Teatrologii, bo lubię udawać na scenie kogoś kim w rzeczywistości nie jestem.
Studiuję Politologię! spwcjalnośc polityka samorządowa i terytorialna!!

(2002/06/21 08:34)

MAC
Zosiu nie denerwuj się. Radny(a) musi mieć nerwy ze stali.

(2002/06/21 08:49)

MAC
Już jesteś spalona tym co napisałaś.
UWAGA: niedojrzałość emocjonalna!

poza tym mieszkam na wsi i w ogóle Cię nierozumiem.
Piszesz o kulturze osobistej - matko! nic poza tym nie reprezentujesz? Z kulturą osobistą było już wielu cwaniaków i co????

(2002/06/21 08:54)
Nie mogę się z Tobą zgodzić droga Zosiu. Ze swej strony byłem daleki od jakichkolwiek ocen Twojej osoby. Oceniłem tylko to co sama napisałaś wskazując niekonsekwencję i sprzeczność - chyba się ze mną zgodzisz? Poza tym... wydaje mi się, że jeśli chcesz być dobrym radnym musisz liczyć się z tym, że będą ludzie którzy nie będą darzyli Cię sympatią. Np. za to, że koncesje na handel alkoholem dostał sąsiad a nie ja. Jeśli będziesz do każdej sprawy podchodzić emocjonalnie nie wróżę Ci niestety błyskotliwej kariery samorządowej. I wcale Cię w ten sposób nie oceniam - to po prostu moja rada. Możesz ją przyjąć lub nie. Nie mam także zamiaru mentorować Ci w czymkolwiek. To Ty startujesz nie ja.

I jeszcze jedno: "Widzę, że jesteście egoistami, wypowiadacie się w wielu "ważnych" sprawach, a tak naprawdę nie macie o tym zielonego pojecia. Co innego praktyka, co innego teoria." - to było niepotrzebne - wierz mi.

(2002/06/21 10:49)