pedolino bzdura!

/ 6 odpowiedzi


to jest dobry przyklad tego jak wladza nie boi sie klamac ludziom prosto w oczy poprzez skorumpowane media. przypomnijcie sobie ile razy wychwalany byl zakup pedolino przez przedstawicieli IC po ministra transportu. jak to gigantycznie przyspieszy nasz podroz! pamietacie? TVN24, wiadomosci bombardowaly nas tym przekazem... porownia... 200 na godzine itd.... zero rzetelnych i porownan tylko manipulacja .. oczywiscie jezdzi 200 tylko nikt nie powiedzial ze na odcinku 50 km a reszte trasy pokonuje jak wiekszosc lokomotwy juz uzywanych.

spojrzcie na printscreena.... ! prawdopodobnie lokomotywa EP09-tka lub husarz ktore od lat mamy na swoim wyposarzeniu ciagnie sklad do wroclawia tylko 2 minuty dluzej niz to badziewne drogie pedolino!!!

zastanowcie sie teraz ile nas - polakow - beda kosztowac te dwie minuty!! to beda splacac nawet nasze dzieci! zabiora kolejne odliczenia, dopieprza kolejne podatki bo budżet sie nie zepnie!

niech madra glowa odpowie mi na pytanie: jaki cel byl w zadluzeniu sie na miliony dolarow na pociagi ktore tak na prawde nic nie wniosly do systemu (uzywany sprzet dokladnie daje takie same wyniki), i tak nie wykorzystujemy ich pelnych mozliwosci? a do tego jak juz PKP sie uparlo to moglo kupic polowe tanszy sprzet a do tego nowoczesniejszy z polskiej fabryki.

i wmowilo jeszcze milionom ludzi ze zakup byl zasadny

Nowoczesny sprzęt z polskiej fabryki ? Co masz na myśli.
Polscy producenci oficjalnie powiedzieli że pociągi klasy pendolino mogą wyprodukować najwcześniej za 10 lat. Wiec po co ten populizm.

(2015/03/25 09:50)
Z Pendolino podobno był taki układ, że Polacy kupią włoskie pociągi, a w zamian fiat nie będzie ograniczał produkcji w Polskiej fabryce i robił cięć etatów. Co do Pendolino, to właśnie w zeszłym tygodniu jechałem do Wrocławia, komfort podróży dobry, czas przejazdu też, przez jakieś utrudnienia na torach mieliśmy 5minut opóźnienia, i ta trasa akurat jest nie trafiona w porównaniu, bo infrastruktura nie pozwala jej szybciej pokonać, myślę że rozsądniej byłoby najpierw zrobić odpowiednie tory a potem kupować pociągi które mogłyby osiągać swoje znamionowe prędkości.

(2015/03/25 10:27)
http://wmeritum.pl/pendolino-vs-pesa-dart/

http://forsal.pl/artykuly/827919,pesa-dopuszczona-do-przetargu-kolejowego-we-francji-na-polskiego-producenta-czekaja-wielkie-pieniadze.html

(2015/03/25 12:18)
niech madra glowa odpowie mi na pytanie: jaki cel byl w zadluzeniu sie na miliony dolarow na pociagi ktore tak na prawde nic nie wniosly do systemu


Proste - przygotowania do prywatyzacji PKP:) Najpierw za nasze wymienią tabor, po czym się okaże że państwo już nie stać na dotowanie, PKP zbankrutuje a spółka pociotków odkupi całość za złotówkę - czy jakoś tak :)

(2015/03/25 14:46)
Miałem okazję podróżować składem kolejowym produkcji PESA Bydgoszcz bardzo pozytywne wrażenia i co najważniejsze zarabiają Polacy w Polskiej firmie .Do Warszawy 180 km/h jedzie bez problemu tylko przejazdy spowalniają tempo.Więcej nie potrzeba tylko infrastruktura przejazdów kolejowych kładzie wszystko na łopatki.

(2015/03/25 14:57)
Gdyby jeszcze w PESIE klimatyzacja była wydolna, było by fajnie. Tylko że to nie ta klasa co pendolino.

(2015/03/25 21:22)