pierwsze posiedzenie rady Powiatu

/ 9 odpowiedzi
pierwsze posiedzenie nowej rady powiatu ma odbyć się 1 grudnia,zaprzysiężenie radnych zaplanowane jest na godz.10,jeszcze nie będzie oficjalnych,potwierdzonych przez PKW wyników z dogrywki,jak zachowają się Osiecki i Czubacki? nie przyjdą? dadzą się mianować na radnego? potem któryś zrezygnuje  bo fotel burmistrza obejmie? a może któryś zostanie  i Burmistrzem i radnym? nie znam się na prawie ale rozsiąść się na kilku fotelach (listach wyborczych) i czekać gdzie gdzie się uda i gdzie lepsze konfitury podadzą można?
Nie może być burmistrzem i radnym, poczytaj ustawę o samorządzie terytorialnym.

(2014/11/26 16:28)
kobo=kostecki piszesz jednocześnie sam do siebie na dwóch klawiaturach?Przyzwyczajasz nas do nowego nick-u? Słusznie czas nagli.-Pamiętasz Olaf

(2014/11/26 16:36)
No cóż, nie będę się powtarzać mogę się tylko uśmiać. :))))

(2014/11/26 16:41)
kobo a gdzie reszta wypowiedzi.

(2014/11/26 17:39)
Mówisz masz.
GŁOSUJCIE NA KANDYDATA NAJLEPSZEGO, GŁOSUJCIE NA OSIECKIEGO!

(2014/11/26 17:45)
Wyniki to już będą znane ok. 22:00. Szybkie sumowanie 21 okręgów i wszystko jasne!OSIECKI PONOWNIE BURMISTRZEM!

(2014/11/26 18:19)
A ja jak rozmawiam z ludźmi, to stawiają na Czubackiego i może być zonk. Dzielenie skóry na niedźwiedziu   może źle się skończyć dla dzielącego, rzecz jasna.

(2014/11/26 18:47)
A ja bym się wcale nie zdziwił jakby teraz PISki pana Małeckiego, pokłóciły się z SOFOSami pana Osickiego o stołki w starostwie i doszło do walki o władzę między zwycięzcami. Rola potejty jest bardzo niewdzięczna ?

(2014/11/26 19:51)