podziękowania dla pracownika salonu ORANGE

/ 7 odpowiedzi

W ubiegłym tygodniu przedłużałam umowę w salonie ORANGE przy ul. 1Maja .Pomagał mi w wyborze opcji i w zakupie nowego aparatu młody pan , rzetelny , z wiedzą na temat oferty , konkretny i zaskoczyły mnie promocje jakie zaoferował bo znałam wcześniej propozycje  z innego punktu gdzie wmawiano mi ,że takiej promocji nie otrzymam

     ZATEM  DZIĘKUJĘ  KLIENTKA



I po reklamie !

(2015/03/10 10:02)
To mniej więcej tak, jak kiedyś pewna menadżerka poprosiła mnie za rekomendację jej produktu na jakimś forum w zamian za zrobienie laski. Powiedziałem że w życiu się nie zgodzę na tak niemoralną propozycję, ale najlepsze telefony są właśnie w orange i ich promocje nie mają sobie równych, najlepsza jakość usług telekomunikacyjnych i internetowych!

(2015/03/10 12:57)
Mamy trzy prawdy i ta ostatnia jak ulał tu pasuje...g....no prawda!!!!

Karol

(2015/03/10 13:12)
ale najlepsze telefony są właśnie w Orange i ich promocje nie mają sobie równych, najlepsza jakość usług telekomunikacyjnych i internetowych!

Ktoś tu chyba dawno nie zaglądał do ich oferty :)
Dla klientów biznesowych nie ma praktycznie nic z ofercie.
Oferta Play czy T-mobile jest dużo bogatsza jeżeli chodzi o telefony czy ceny abonamentów.
Zgodzę się przy Orange tylko jeżeli chodzi o jakość usług.

(2015/03/10 14:02)
Tak się tylko zastanawiam co rzeczony Pan obiecał zrobić tej Pani w zamian za reklamę. ;-)

(2015/03/10 15:28)
Panowie... RUDA ma taki charakter lubi się po podlizywać :) 

(2015/03/10 19:39)
ale najlepsze telefony są właśnie w Orange i ich promocje nie mają sobie równych, najlepsza jakość usług telekomunikacyjnych i internetowych!

Ktoś tu chyba dawno nie zaglądał do ich oferty :)
Dla klientów biznesowych nie ma praktycznie nic z ofercie.
Oferta Play czy T-mobile jest dużo bogatsza jeżeli chodzi o telefony czy ceny abonamentów.
Zgodzę się przy Orange tylko jeżeli chodzi o jakość usług.

GRZECHu.... -_-' cały mój wpis to taki żart miał być, złap szerzej kontekst wypowiedzi ;)

(2015/03/11 12:11)