Pytanie do Platformy Obywatelskiej

/ 46 odpowiedzi
W imieniu Sochaczewskiej Platformy Obywatelskiej Dziękuje i Serdecznie Pozdrawiam.
Józef Siwak

(2002/07/18 18:21)
Panie Korniku Uporządkujmy sprawy. Po pierwsze, Nigdzie w programie Platformy Obywatelskiej nie ma napisane że liberalizm = wal po głowie słabszego. Po drugie, Cały Powiat Sochaczewski to około 78 tyś ludności a więc dla kogo te 4800m powierzchni? Po trzecie, Chcemy aby władze traktowały Społeczeństwo naszego Miasta jak podmiot a nie towarzystwo które musi być posłuszne-pełna informacja ile ,co,jak,gdzie ,po co ,na co,itd.I wreszcie po czwarte chciałbym abyś drogi,, korniku,,miał rację co do poparcia dla,, PO,, Sochaczewskich Przedsiębiorców- zobaczymy po wyborach.
Pozdrawiam.
Józef Siwak

(2002/07/18 18:40)
głebszych nie - tylko płytkie.
Ja też pana o takie podejrzewam
- własnie o płytkie.
m.

(2002/07/19 16:56)
Czy to prawda, że do PO należą tylko kupcy?
Jestem elektronikiem, nie znam się na handlu, jeszcze się uczę.
Przeczytałem program PO na stronie www.plotforma.org.pl i posuje mi on.
Czy w Platformie w Sochaczewie są ludzie młodzi, z którymi mógłbym porozmawiać na temat programu i przyszłości młodych osób, którzy skończyli, lub kończą szkoły i nie bardzo mają z sobą co zrobić?

(2002/07/19 22:54)
Witam cię ,,dar,, Platforma Sochaczewska to Partia skupiająca w swych szeregach ludzi o róznych profesjach.Nie tylko kupców.Przy okazji Super Marketu rozgorzała dyskusja na temat budować czy nie budować nasze stanowisko poznałeś wchodząc na e-Sochaczew.Możesz być pewny że miejsce dla ciebie czeka, ludzi młodych też nam nie brakuje.
Zapraszamy : ul.Świerczewskiego 11- Wtorki,Piątki od 17 do 19.
Pozdrawiam.
Józef Siwak

(2002/07/19 23:23)