Remedium - radzę uważać

/ 13 odpowiedzi
Witam,

Chciałabym uprzedzić wszystkie osoby, które chciałyby skorzystać z usług Gabinetu Dentystycznego Remedium. Miałam bardzo nieprzyjemną sytuację gdzie zostałam w przykry sposób oszukana co do docelowej opłaty za leczenie zęba jak i również Właścicielka / Kierowniczka placówki w sposób karygodny potraktowała mnie mówiąc, że jeśli mam "problem" mogę iść poczytać cennik gdyż jej pracownicy nie wymyślają cen, nie chciała mnie wysłuchać ani moich argumentów. Po każdej wizycie w gabinecie pytałam o koszt następnej, ale co ciekawe na samym końcu wizyty rachunek zawsze był wyższy. Nie otrzymałam informacji jaki jest powód wzrostu ceny. Ponad to Kierowniczka powiedziała, że otrzymałam "rabat" w wysokości 200 zł i powinnam za to podziękować. Zachowanie pracowników na żenującą niskim poziomie zniechęciło mnie dożywotnio do tego miejsca, a kultura osobista nakazuje mi uprzedzić Was o tym co może się każdemu tam przytrafić.

Pozdrawiam,

Szanowna Pani,

Jest nam przykro z powodu tak wystawionej opinii na temat naszej placówki, jednocześnie szanujemy wolność wypowiedzi oraz możliwość dyskusji w Internecie na temat produktów oraz usług. Dbając jednak o takie wartości jak: obiektywizm i odpowiedzialność za świadczone usługi pragniemy przedstawić szczegóły sytuacji będącej powodem wystawienia przez Panią tej opinii.

Być może stanowisko Pani Kierownik placówki wydaje się Pani niewspółmierne, jednak uważamy, że powinno się reagować w sytuacji oskarżenia o oszustwo.

Cennik wszystkich naszych usług/zabiegów jest ogólnodostępny w poczekalni naszego Gabinetu i można się z nim w każdej chwili zapoznać. Są w nim zamieszczone również informacje dotyczące cen usług dotyczących poszczególnych klas ubytku. Ceny podawane pacjentom przez naszych lekarzy stomatologów są również odzwierciedleniem tego cennika.
Oczywiście rozumiemy Pani zainteresowanie kosztem następnej wizyty - każdy z nas lubi wiedzieć ile i za co płaci. W zaistniałej sytuacji, lekarz podał Pani podczas wizyty poprzedzającej ostatni etap leczenia cenę zgodną z naszym cennikiem. Pani leczenie przeprowadzone zostało również z użyciem wysokiej klasy mikroskopu, co również przełożyło się na wyższą jakość usługi, na co otrzymała Pani rabat w związku z wykonaniem kompleksowego leczenia w naszym Gabinecie.

Jeśli poczuła się Pani urażona, a zaistniała sytuacja powoduje u Pani niezadowolenie, zapraszamy do naszego gabinetu. Chętnie wyjaśnimy raz jeszcze Pani wątpliwości.

Z wyrazami szacunku,
Remedium Stomatologia

(2014/02/12 11:17)

KAT
Remedium- droższych w okolicy nie ma.

(2014/02/12 14:02)
wolny rynek - ceny mozesz ustalac jak chcesz.. nigdy nie bylem ale moze sa tak dobrzy ze moga sobie na takie ceny pozwolic i maja klientow. jak wiesz i robiles rozeznanie rynku napisz prosze jakie i gdzie sa ceny. sam z checia bym sie dowiedzial... z drugiej strony powiem ci ze jesli chodzi o dentyste to dla mnie liczy sie jakosc i zaplace nawet najdrozej w miescie aby tylko rwali w 10 sek i nic nie bolalo... a jak po tym jeszcze przytula to doplace 100 :)

(2014/02/12 14:47)
Oj kacperskyy wątpię żeby ciebie ktoś przytulił ale pomijając już tego pana,bo to szkoda czasu,Remedium jest świetnym punktem.Cała moja rodzina korzysta z ich usług i najciekawsze jest to że mają wspaniały sposób na leczenie zębów u niemowląt.Gorąco polecam to miejsce ale wiadomo nie każdy musi być zadowolony,tak jak osoba która na początku opisuje zajście.Odpowiedz Remedium jest i może warto rozmawiać i wyjaśnić na spokojnie całą sytuację.

(2014/02/12 20:17)

trochę tam zostawiłem ale na socho najlepiej tam.

(2014/02/12 22:03)
musze przylaczyc sie do watku,,,,,,,,,,i rowniez wyrazic swoje niezadowolenie z uslug. Chodzilam tam z 2 moich dzieci-jedno juz z widoczna prochnica mialo malowane zabki natomiast 2 zapobiegawczo.......ale coz sie nie robi, zeby jak najmniej cierpialy...placilam dosyc sporo,,,,przez przypadek spotkalam sie z kolezanka,ktorej synek mial takie same klopoty z zabkami jak moj i od slowa do slowa okazalo sie,ze placila u innej denystki polowe pieniedzy tych co ja w remedium.wiec postanowilam pojsc na wizyte z dzieciaczkami i jak sie okazalo          Pani w Remedium lapisowala im tylko gore,mimo iz ja podczas rozmowy wnioskowalam sa robione cale zabki......no i teraz mamy troszeczke klopot.ale dopiero jak obecna dentystka zajela sie zabkami moich dzieciaczkow to zauwazylam roznice w owym malowaniu i oczywiscie cenniku.............ale coz czlowik uczy sie na bledach.przynajmniej teraz wiem jak dziecko prawislowo powinno miec lapisowane i fluorowane zabki,ze nie trwa to 5s a troche dluzej.....zawiodlam sie bardzo

(2014/02/14 12:36)

Dzięki za odp.

(2014/02/14 22:00)
Jak tak każdy sobie pisze, to ja też wtrącę swoje trzy grosze. W Remedium leczymy się całą rodziną, choć faktycznie nie wszystko jest najtaniej, ale ogólnie jesteśmy zadowoleni. Jak byłam pierwszy raz ze sobą zapytałam jak czyszczą końcówkę do wiercenia (jak pomyślę, że wylizuję kilkutygodniowe "ślinki" po ludziach to zbiera mi się na wymioty), pani doktor zaprowadziła mnie na zaplecze i pokazała, że czyszczą to codziennie w specjalnym urządzeniu. Chwaliła się, że robią to jako jedyni w okolicy, ponieważ jest bardzo drogie, a producenci urządzeń nic do Socho poza nimi nie sprzedali. Ile w tym prawdy nie wiem, to każdy sam musi swojego dentystę zapytać (dla mnie takie szczegóły są ważne). Kilka dni temu moja starsza dwunastolatka dała się namówic doktor Stępień na gaz rozweselający i bardzo mi to odpowiadało. Mój mały dentystyczny tchórz cały czas się śmiał :) , a że musiałam dopłacić ? Czego się nie robi dla dzieci... Ale najbardziej mi sie podoba, że za każdym razem dostaję paragon. Do białej gorączki doprowadza mnie jak idę do dentystki i jest miła, ple, ple, ple suszy ząbki, ale pieniążki bach do kieszonki. Ja z wszystkiego muszę się rozliczać, a tu lekarze płaczą jak to im źle, ale paragoniku to nie łaska, tylko do fartuszka, do fartuszka. I to mi się podoba najbardziej.A miły to jest teraz kązdy dentysta jak idę prywatnie, na tych ich sprzętach się nie wyznaję, a reklamom nie wierzę.

(2014/02/14 23:13)
 A paragon to ja u pani Wrzesińskiej też za każdym razem dostaję i jestem bardzo zadowolony z jej usług.Żona leczy zęby w Remedium i też nie narzeka. Ogólnie w tej materii podwyższyły się standardy, kiepski dentysta raczej by tu się nie utrzymał.

(2014/02/14 23:19)
Nie Chodzi już o pieniądze jakie zostały przeze mnie zapłacone - wiem, że leczenie zębów nie jest tanie. Chodzi mi o zachowanie pracowników wobec mnie. Zaczął się temat pieniędzy który słusznie poruszyłam i nagle każdy z pracowników był wrogo do mnie nastawiony, a zamiast spokojnie prowadzić rozmowę zaczęło się gadanie, że mogę poczytać cennik. Owszem mogłam go "poczytać", ale Dentysta udzielił mi wystarczających informacji, które jak sądziłam są wiarygodne. Wiadomo każdy może mieć inne odczucia w zależności od odbytych wizyt. Ja jestem nie zadowolona i teraz takie ocieplanie wizerunku firmy Remedium na łamach forum nie robi na mnie żadnego wrażenia.

(2014/02/21 13:17)
Jeżeli chodzi o Remedium jak dla mnie nie ciekawe miejsce. Po pierwsze drogo (dentyści najdrożsi w Sochaczewie) a poza tym nie miła obsługa. Jeżeli chodzi o jakość usług też baaardzo niski poziom. Leczyłem tam zęby chyba ze 3 razy i zawsze wychodziłem z bólem, poharatanym dziąsłem itd. No cóż ile ludzi tyle opinii, może tylko na mnie tak trafiało:) natomiast również chciałem wyrazić opinie na temat tego miejsca.
Serdecznie polecam natomiast stomatologa na Żeromskiego (nad starym FRESCO i obecnym Adidas - Puma) jakość usług, sprzętu i zachowania Pana Doktora na bardzo wysokim poziomie.

Pozdrawiam.

(2014/02/21 14:03)
najlepszą formą reklamy jest niby przypadkowa darmowa reklama............skoro był Pan trzy razy a już po pierwszym nie odpowiadało miejsce w jakim celu chodził Pan dalej?????????żal mi ludzi,którzy pisza aby o sobie popisać..........

(2014/02/21 18:49)
Witam. Byłam dziś pierwszy raz u dentystki w remedium i zapewne ostatni... Pani doktor posadziła mnie na fotel, spojrzała na zęba, zadzwonił jej telefon i poszła rozmawiać za chwilę przyszła, stwierdziła że do wyrwania bo nic sie z tym nie da zdobić i znowu poszła rozmawiać przez telefon który zadzwonił przecież to jest ważniejsze niż pacjent tz. intruz który przyszedł i Pani doktor przeszkadza.... Szczerze jestem zszokowana podejściem do pacjeta w tym gabinecie.... Odradzam w 100%-tach. Ostatecznie wyszłam bo było mi bardzo przykro.

(2017/06/07 10:57)