Rowerzyści na chodnikach.

/ 12 odpowiedzi / 3 zdjęć
Nie wiem jak stanowią przepisy ale to co wyprawiają rowerzyści na chodnikach przekracza czasem granice zdrowego rozsądku,czy musi dojść do tragedi żeby policja zauważyła problem.Spacerując po chodnikach naszego miasta bardzo często widzę brawurowo jeżdżącą młodzież i kiedy zwraca się im uwagę słychać obelgi,tak być nie może,proszę by policja zwracała baczniejszą uwagę na to co robią rowerzyści na chodnikach.
@kazimierz malinowski ,90 % czytających Twój pst, jest kierowcami rowerzystami i pieszymi ,takie trzy w jednym,jak jestem ,kierowcą klnę na rowerowych ,jak jadę na rowerze klnę na kierowców,jak idę nogami ślę jeboty na wszystkich że na Pana (czyli mnie)nie uważają chamy jedne,piraty drogowe

(2018/05/29 16:55)
Kazimierz to kolejne fejk konto do nabijania wyświetleń na zaciętych dyskusjach. Temat o rowerzystach był milion razy przerabiany na forum.
Słabo redakcja się stara :)

(2018/05/29 17:21)
Tak jak robroy pisze: trzeba więcej empati,wyobraźni przestrzennej i kultury azeby relacje piesi,rowerzyści i zmotoryzowani były przyjazne i bezpieczne.

Przejście dla pieszych i ścieżka rowerowa z Placu Kościuszki/Farna do parku. Przepisy przy przechodzeniu pieszych nie są jednoznaczne. Natomiast przy przejeżdzaniu rowerzystów ścieżka już tak. Mają bezwględne pierszeństwo. Pamiętajcie o tym kierowcy.

(2018/05/30 06:46)
Nie wiem jak stanowią przepisy ale to co wyprawiają piesi na ścierzkach rowerowych przekracza czasem granice zdrowego rozsądku,czy musi dojść do tragedi żeby policja zauważyła problem.Jeżdząć po ścieżkach rowerowych naszego miasta bardzo często widzę brawurowo chodzącą młodzież i kiedy zwraca się im uwagę słychać obelgi,tak być nie może,proszę by policja zwracała baczniejszą uwagę na to co robią piesi na ścieżkach rowerowych.

(2018/05/30 07:51)