Sochaczew miasto BEZ perspektyw

/ 29 odpowiedzi / 5 zdjęć
Mam 22 lata, Od ponad roku szukam pracy do której codziennie z satysfakcją bym podążała. Tym czasem mam prace (o ile można nazwać to pracą) za którą mało płacą, muszę harować jak wół. codziennie przeglądam ogłoszenia o pracy rozsyłam swoje cv odzewu 0, bo nie mam doświadczenia. Jak mam zdobywać doświadczenie? w urzędach wszystko zajęte, na staż nie mam co liczyć bo mam za małe znajomości. jedyną możliwością jaka mi zostaje jest pozostanie tam gdzie pracuje i dalej zapie....ać na innych kolacje, firmy tylekomunikacyjne, MOŻE praca w jakimś markecie. Sochaczew jest miastem całkowicie nie dla młodych ludzi. co z tego że mam wykrztałcenie techniczne na dosyć dobrym kierunku ale co z tego jeżeli nie ma miejsc bo wszystko jest zajęte przez wujków i ciocie szefów. ech chyba pozostaje porzucić nadzieje na dobrą prace w naszym mieście i wyruszyć do warszawy. 
przepraszam za moje wypociny ale mam żal do władz naszego miasta, nie potrafią zapewnić startu dla młodego społeczeństwa. Chyba chcą aby młodzi wyjechali z miasta. A miasto przemienić w SKANSEN. 
Zamiast narzekać na brak perspektyw może trzeba je samemu stworzyć?Jak widać kierunek nauczania jednak nie był taki dobry, skoro nie możesz znaleźć zatrudnienia w wyuczonym.zawodzie. Sorry ze nie poklepuje po plecach pisząc "masz rację".Każdy jest kowalem.własnego losu. Wiec albo spinaj poślady, albo użalaj się nad swoim losem obwiniajac innych za swoje niepowodzenia. 
Może postaraj się o środki unijne i załóż firmę świadczącą usługi zgodne.z.twoim profilem zawodowym.  

(2015/02/26 17:55)