Sochaczewska prokuratura.

/ 17 odpowiedzi / 2 zdjęć

https://anuluj-mandat.pl/blog/post/skandal-areszt-dla-studenta-za-fotoradar-mimo-ze-nie-widac-bylo-kierowcy-samochodu

Dostałem wezwanie ze straży miejskiej z Tarczyna wraz ze zdjęciem z fotoradaru na którym nic nie widać z prośbą wskazania kto jechał pojazdem. Krótko mówiąc olałem sprawę, do domu nie przychodziły żadne pisma, minął ponad rok i nagle przyszedł mi wyrok nakazowy z sądu. Nie nasłano na mnie komornika, nie wymierzono mi grzywny, dostałem od razu karę 6 dni aresztu za przekroczenie prędkości 28 km/h. To wszystko jest dla mnie absurdalne, przed weekendem odebrałem ten wyrok a dziś (poniedziałek) już przyszło pocztą zawiadomienie że mam się stawić pod koniec października w areszcie w Łowiczu na odbycie kary. Jestem studentem, pracuję na umowę o pracę, koniec konców mogli mi zabrać z pensji czy nawet zwrotu podatku lub wymierzyć prace społeczne a chcą mnie normalnego człowieka wsadzić do więzienia na tydzien. W jakim kraju my żyjemy..

Przypomnę, że w Sochaczewskim sądzie za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym nie dostaje się wyroku bezwzględnego pozbawiania wolności...

W/ g mojej wiedzy już nic nie zrobisz . Trzeba iść odsiedzieć . Ale problem jest inny w papierach zawsze będziesz miał wpisane - KARANY ARESZTEM-

i nie będzie widniało za co . Bądź facetem , bo z tego co widzę na tym forum zawsze byłeś mocny a teraz jaja Ci urwało. Może wsadzą Cię do grypserki a wtedy do następnego wyroku to tylko krok, A może do pedofilów ( uważaj na prowokację, bo dostaniesz następny wyrok, i wjdziesz na Boże Narodzenie , jak wyjdziesz) , wtedy Ci wspólczuję, oj będzie bolało.Ten rok potraktowano jakbyś się ukrywał , idź siedzieć i nie marudź.

(2016/02/12 18:44)

@mopseko --że mam się stawić pod koniec października w areszcie w Łowiczu na odbycie kary. -ale to już było? czy dopiero nadejdzie?

(2016/02/12 19:03)

robroy