Swiatla kaufland !!! To juz przesada !!!

/ 17 odpowiedzi

• konto usunięte

Witam tyle pisano , nawet są w tej sprawie filmiki i nic nikt z tym nie robi , chyba już każdy zna temat swiateł na kauflandzie , czesto jeżdżę w porach nocnych i czy jadę 1-2-3 w nocy one non stop chodzą a co najlepsze to zielone swiatło na 600 lecia pali sie krócej niż dla wyjeżdżajacych z kauflanda , chyba powinno być na odwrót , i jeszcze jak to widzę w innych miastach jak super market zamkniety to i swiatła są wyłączone tzn migają pomarańczowe .
Czemu nikt sie tym nie zajął do tej pory już mnie szlak bierze jak jadę 3 w nocy i muszę stać i czekać na czerwonym jak kompletnie nic nie jedzie , jestem sam na ulicy , a zielone sie zapala ja przejeżdżam i zaraz za mną już zapala sie z powrotem czerwone , dwie ciężarówki by nie przejechały !!!!!!!!!!!!  To tylko chyba u nas , jak od xxxx nic tu sie nie dzieje w tej naszej prowincji to tak samo z tymi swiatłami musi minąć chyba z 3 lata żeby ktoś coś zrobił z tym .
A może jakieś oficjalne pismo do burmistrza albo starosty? :)
Może wspólnymi siłami zrobią coś :)

(2015/02/19 21:05)
Tak w nocy światła palą się bez sensu ale za to w dzień już wiele razy widziałem pieszych biegnących by zdążyć przejść na tych światłach na wprost cpnu (to by nie lokować produktu,,,:) gdzie nie jeden samochód jedzie już na czerwonym świetle....dobry pomysł z wystosowaniem pisma do władz miasta.
Karol

(2015/02/19 21:22)
ja daje na czerwonym.. w d... mam czerwone pod kaufalndem o 2 w nocy.. o 23 albo o 5 tez...

(2015/02/20 08:04)
ja daje na czerwonym.. w d... mam czerwone pod kaufalndem o 2 w nocy.. o 23 albo o 5 tez...

Nie pisz tego głośno bo się zaczają w nocy i w dupie będą mieli Twoje tłumaczenia :)

(2015/02/20 10:44)
Kto jest radnym miejskim z tego okręgu?

Widać do niego/niej  problem jeszcze nie dotarł.... ;)

(2015/02/20 11:53)