Szukam sprawdzonej ekipy do tynków i do instalacji CO plus wodno-kanalizacyjnej

/ 3 odpowiedzi
Witam, proszę wszystkich z Was co "przeżyli" etap wykańczania domu do polecenia konkretnych ekip bądź także przestrogi przed innymi fachowcami...
Nie znam się za bardzo na tych tematach i boję się że jakiś nieuczciwy fachura wykorzysta to, i nie dość że zarobi na mnie dubeltowo to jeszcze spartaczy swoją pracę... A to by się odbijało później cały czas.
Będę bardzo wdzięczna za wszystkie rady, przestrogi i pomoc.
widzę że nikt nie chcę się podzielić swoimi opiniami...

(2015/01/13 11:44)

Co do tynków wewnętrznych na pewno mogę odradzić firmę ELMAR-Bis z Kuznocina. W zeszłym roku robili u mnie tynki wewnętrzne (cementowo-wapienne). Firma pomimo wieloletniej obecności na rynku w ogóle nie przykłada się do kontroli swoich ekip a co za tym idzie, jakości usług. U mnie skończyło się na interwencji inspektora budowlanego (nie polecam "walki" w pojedynkę z tą firmą). Okazało się, że wszystkie podciągi nie trzymają swoich wymiarów, czego następstwem było ich całkowite skucie, obsadzenie narożników na nowo i ponowne zatynkowanie, krzywo obsadzone puszki elektryczne, glify okienne nietrzymające wymiarów oraz ogólny brak reakcji ekipy na moje sugestie. Mógłbym tak jeszcze wymieniać bardzo wiele, ale cóż... czasu nie cofnę. Na pewno sprawdzaj, co najmniej kilka poprzednich prac/wykonań ekipy, której chcesz powierzyć swoje tynki. Ja sprawdziłem tylko jedną ich wcześniejszą budowę i może to był mój błąd.

A z firm, które mogę z czystym sumieniem polecić to BCS z Żelazowej Woli. Wykonali u mnie ocieplenie budynku + tynk elewacyjny. Czysto równo i dokładnie. Pomogli już wielu budującym (w necie można znaleźć opinie na ich temat). Dobre zdanie słyszałem też o firmie Tynk-Bud z Łazisk i Sain z Sochaczewa, ale ci ostatni dość wysoko się cenią.