Uwaga na ofertę "LTE bez limitu" w Plus - to oszustwo

/ 24 odpowiedzi / 2 zdjęć

Chciałem przestrzec wszystkich aby nie dali się nabrać na ofertę dostępu do internetu w Plusie, która nosi kłamliwą nazwę "LTE bez limitu". Ja dałem się oszukać sprzedawcy w punkcie na ulicy Warszawskiej. W czerwcu tego roku kończyła mi sie umowa i poszedłem tam aby ją rozwiązać bo już miałem dość wszelkich limitów. Miałem zamiar przesiąść się na internet radiowy, wolałem już mieć wolniejsze łącze ale nie mieć żadnych ograniczeń co do ilości ściągniętych danych. No ale sprzedawca zaczął mnie namawiać żebym nie rezygnował bo teraz Plus ma ofertę "LTE bez limitu". Kilka razy dopytywałem się czy jest to nprawdę bez limitu i czy po jakimś czasie operator nie będzie mi ograniczał prędkości. Sprzedawca zapewniał mnie, że w żadnym przypadku prędkość nie będzie ograniczana. Na moje podejrzliwe pytania po co w takim razie w są różne abonamenty z różnym pakietem danych odpowiedział, że to są pakiety danych do wykorzystania w innych technologiach niż LTE (np. 3G) ale skoro ja mam urządzenie które pracuje tylko i wyłącznie w technologi LTE (modem zewnętrzny ODU) nie mam się czym przejmować... No i co? No i efekt jest taki że co miesiąc po przekroczeniu limitu danych prędkość mam ograniczaną tak, że praktycznie nie da się korzystać z internetu. Operator na moje reklamacje odpowiada powołując się na jakiś regulamin (który nigdy nie został mi przedstawiony) w którym podobno jest napisane, że operator ma prawo do ograniczenia prędkości po wyczerpaniu limitu danych pomimo wykupienia usługi "LTE bez limitu"

Nie zostałeś oszukany. Przecież przeczytałeś, zrozumiałeś i podpisałeś umowę, zgadzając się na jej warunki. Swoją drogą zapytam ile masz lat, że dałeś się, zacytuję: "oszukać". 

(2017/01/02 21:06)
wg mnie jest to jawne wprowadzenie w blad. tylko to bedzie slowo przeciwko slowu.. co za swiat ze nawet jak wchodzisz do spozywczaka to trzeba wszystko nagrywac.. ja podpisuje umowe wylacznie przez infolinie. wszystko nagrane a do tego sam nagrywam. najbezpieczniej bo nie od dzis wiadomo ze operatorzy komorkowi stosuja chwyty niedozwolone, umowa jest tak skonstruowana ze szary czlowiek nie wie o co chodzi.

(2017/01/03 07:58)
Widzę Nastro, że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. ZOSTAŁEM OSZUKANY przez sprzedawcę, która na moje pytanie "Czy jak skończy mi sie limit danych to czy operator obniży mi prędkość?" odpowiedział wprost, że prędkość nigdy nie zostanie obniżona jeśli będę korzystał tylko z technologii LTE. W umowie też nie ma o tym wzmianki. Wklejam urywek umowy którą podpisywałem

(2017/01/03 09:13)
Na plusa trzeba brać poprawkę. Mówią jedno robią co innego.

(2017/01/03 13:06)
Panie Jacku , jeśli czuje się Pan oszukany to proszę się zwrócić do UOKiK. Szukając Internetu też trafiłem na oferty operatorów oferujących LTE bez limitu - na szczęście poczytałem przed podpisaniem umowy i dowiedziałem się że bez limitu wcale nie musi oznaczać tego czego każdy się domyśla. W umowie może nie być napisane ale w regulaminie już tak - że Internet faktycznie jest nielimitowany ale nie ma tu mowy o zagwarantowanej prędkości, która drastycznie spada (w regulaminu zapewne "do 10Mbps ) :)

(2017/01/03 13:30)
Panie Jacku , jeśli czuje się Pan oszukany to proszę się zwrócić do UOKiK. Szukając Internetu też trafiłem na oferty operatorów oferujących LTE bez limitu - na szczęście poczytałem przed podpisaniem umowy i dowiedziałem się że bez limitu wcale nie musi oznaczać tego czego każdy się domyśla. W umowie może nie być napisane ale w regulaminie już tak - że Internet faktycznie jest nielimitowany ale nie ma tu mowy o zagwarantowanej prędkości, która drastycznie spada (w regulaminu zapewne "do 10Mbps ) :)

(2017/01/03 13:30)
dlatego wlasnie polecam nagrywanie i zawieranie umow z operatorami telefonicznie jesli jest to mozliwe. jednak w tej sytuacji ktora przedstawia jacek i mialby to nagrane operator lezy. powiedzial ze predkosc nie spadnie. w listopadzie mialem sytuacje z "orangem" wiecie TV domowy internet i telefony w jednym.... mila pani powiedziala ze jak wezme to i to to dwa nr beda kazdy za 30 zlotych i net 10 GB na kazdym... umowa przyszla a tu!! pierwszy nr owszem za 30 ale drugi za 60... szybki telefon do operatora, pan mowi mi ze taki jest regulamin tej promoci i powinienem sie zapoznac. ja poprosilem o odsluchanie rozmowy, pan mnie przeprosil i obydwa nr mam za 3o zlotych.

(2017/01/03 13:46)
Drogi Jacku. Im więcej piszesz, tym bardziej JA widzę, że TY NIE POTAFISZ ani czytać, ani przepraszam myśleć ze zrozumieniem. Nie potrafisz też czytać między wierszami. To podstawowy błąd KUPUJĄCYCH oferty, że wchodząc do salonu dostają swoistego orgazmu i przestają myśleć. Zdarza się to najczęściej przed Świętami. Do rzeczy (przykład ogólny): producent samochodów w katalogu podaje, że auto spala w cyklu miejskim 6l/100 km. Czy jak Ci spali auto w cyklu miejskim 9l/100 km to czemu nie mówisz, że producent Cię oszukał ??????????? Do rzeczy (Twój przykład): czemu Twój tok myślenia nie odróżnia zasadniczej różnicy pomiędzy stwierdzeniem operatora "...tylko w technologii LTE..." od stwierdzenia . Wytłumaczę Ci prosto i konkretnie: takie niewidzialne fale internetowe które lecą do Twojego routera/smartfona bez przeszkód, to osiągnąć mogą bardzo dużą prędkość przesyłu która nazywa się LTE. Jeżeli napotkają one na swej drodze ścianę, drzewo, blachę w aucie, miasto, las, to zwalniają. I wtedy to już nie jest "tylko technologia LTE" tylko inna, wolniejsza. Oczywiście nadal Twoja oferta ładnie się nazywa, ale Twój router/smartfon już przechodzi na poziom prędkości danych sprzed 20 lat. Oczywiście nadal masz wszystko nielimitowane ilościowo, ale jakościowo woooolllllnneeeee jak ślimak winniczek. I na koniec krem de la krem czyli blockquote z Twojego posta " ZOSTAŁEM OSZUKANY przez sprzedawcę, która na moje pytanie "Czy jak skończy mi się limit danych to czy operator obniży mi prędkość?" odpowiedział wprost, że prędkość nigdy nie zostanie obniżona jeśli będę korzystał tylko z technologii LTE. " Powtarzajcie za mną: nieograniczona prędkość tylko w technologii LTE nieograniczona prędkość tylko w technologii LTE nieograniczona prędkość tylko w technologii LTE nieograniczona prędkość tylko w technologii LTE nieograniczona prędkość tylko w technologii LTE .................a w innej technologii już nie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(2017/01/04 08:35)
Znowu nie czytasz ze zrozumieniem. Modem który posiadam pracuje TYLKO w trybie LTE

(2017/01/04 10:07)

iks
Też miałem kiedyś przejścia z tym gościem z Plusa z Warszawskiej. Mnóstwo straconego czasu, odwołań, reklamacji. Jasne, że nikt nie będzie czytał kilkudziesięciu kretyńskich stron umowy więc to dobry pomysł z tym nagrywaniem.

(2017/01/04 10:59)
Jacku, jak modem może pracować tylko w LTE? To nielogiczne. To znaczy, że jak straci zasięg LTE to nie będzie działał wcale !!! A z tego co piszesz, jakaś tam ślimacza prędkość bywa. Albo ja już Cię nie rozumiem albo zaczynasz zaprzeczać sam sobie. Poddaje się :-( Pozdrawiam.

(2017/01/04 11:34)
Nastro, tak właśnie jest. To jest zewnętrzny modem stacjonarny, który umieszcza się na dachu bądź balkonie. Znim nie zaczną "przykręcać kurka" wg speedtest.pl mam ponad 50mb/s w obie strony i pingi rzędu 50ms. Jak dokręcą śrubę po przekrzoczeniu limitu danych to transfer spada grubo poniżej 1mb/s, co jeszcze dałoby się przeżyć przez kilka dni ale pingi są ok. 500ms lub więcej co praktycznie całkowicie uniemożliwia korzystanie z internetu. Czuję się oszukany nie tylko przez sprzedawcę ale również poprzez sformuowanie umowy w taki sposób który wprowadza klienta w błąd. Jest w niej napisane jasno, że w przypadku promocji „Internet LTE bez limitu” po wykorzystaniu pakietu danych nadal będę miał maksymalną prędkość internetu. Punkt regulaminu, który podobno pozwala operatorowi Plus ograniczyć prędkość w każdym momencie jest moim zdaniem sprzeczny z tą umową. Jak każdy będzie przentował stanowisko podobne do Nastro to niedługo na podpisanie każdej umowy, chociażby na telefon, trzeba będzie zabierać ze sobą sztab prawników i specjalistów technicznych żeby sprzedawca nie wcisnął nam kitu. Wyslalem juz wniosek o pomoc i dokumenty do powiatowego rzecznika praw konsumentów w Sochaczewie. Zobaczymy czy coś zaradzi.

(2017/01/04 13:52)
kolega chwalił się że ma 12 GB w laptopie z Plusa,zrzedła mu mina kiedy okazało się że w umowie maczkiem napisano--rocznie

(2017/01/04 17:37)

WIT
Plus trzymał jakość i zasady przed zmianą właściciela, obecnie jest jak jest, choć zasięg ma najlepszy nadal.

(2017/01/06 08:38)

Temat rzeka. Sama męczyłam się z Plusem dwa lata. Porażka! Nigdy więcej. Co do jakości ich usług i samej oferty LTE bez limitu to można sobie poczytać tu https://www.facebook.com/pluspowerlteinternetbezlimitowzlimitem/?fref=ts

Mi dodatkowo wepchneli uszkodzony ruter, reklamacja trwała pół roku po czym dostałam inny ruter z taką samą wadą ale już na niego reklamacji nie chcieli przyjąć twierdząc, że jest sprawny. Panie w Plusie tłumaczyły się cały czas, że oni z serwisem sprzętu nie mają nic wspólnego. Gdybym nie kupiła  modemu na allegro, przez prawie 1/4 umowy nie miałabym jak korzystać z internetu, co im jednak nie przeszkadzało naliczać abonamentu. Firma Żenada i nikomu nie polecam.

(2017/01/18 12:29)
Jest kara dla sieci Plus za oszukiwanie klientów. Kontaktowałem się w swojej sprawie z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów w Sochaczewie i powiedział mi, że w związku z tym wyrokiem można wystąpić do Plusa o polubowne rozwiązanie umowy i muszą to uznać. W razie wątpliwości jak zredagować takie pismo zaoferował swoją pomoc. https://komorkomat.pl/uokik-40-mln-zl-kary-plus-lte-nielimitowane/

(2017/02/10 12:29)

Wiem że późno odpowiadam ale takiego idioty jak Nastro dawno nie widziałem. Brak podstawowej wiedzy na temat prawa, umów i ogólnie technologii sieciowej oraz LTE poraża. Nieźle się uśmiałem czytając jego komentarze ale gdy mówił o tym że jak fale natrafią na blache to już nie jest technologia LTE to rozwalił wszystko. Straciłem pare szarych komórek pewnie od tego idioty, oby taki się czasem nie rozmnożył. Właśnie mój drogi Nastro, błagam powiedz mi że nie przekazałeś swoich genów dalej wtedy będę mógł spać bez obaw. 

(2017/08/06 22:56)

jaki sens pchać się wi nternet mobilny, gdzie wiadomo ze to nie będzie działać

jak już to polecam poczytać  opinie wczesniej

http://portal-konsumenta.pl/

 

a swojego operatora szukać na

 

http://operatorzy.net.pl/

pozdrawiam

 

(2017/09/22 16:27)

A to bład, że nie czytasz u mów iks,

kiedys wpakujesz się w szambo,

skoro nie czytasz to nie podpisuj, a może weksel mi podpiszesz?

(2017/09/22 16:39)

No niestety Rzecznik Praw Konsumenta nie wiele mi pomógł. Skończyło się na poradzie aby jeszcze raz pisać reklamacje i jak mam ochotę to muszę sam założyć sprawę w sądzie. Niesty ani nie mam na to czasu ani wiedzy jak się do tego zabrać.

Także jestem skazany na limity w "nielimitowanym" internecie aż do czerwca :(

Z tego co wyczytałem na forach jedyny naprawdę NIELIMITOWANY internet LTE w Polsce gwarantuje tylko T-Mobile i to najprawdopodobniej będzie mój wybór po skończeniu nie miłej przygody z oszukańczym Plusem.

(2017/10/04 15:19)

Ja też przejechałam się na niejednej sieci. Swoją drogą w co drugim salonie czy sklepie najlepiej mieć ze sobą prawnika. Nie zgadzam się jednak z tym, że powinniśmy traktować fakt oszukania konsumenta za oczywisty. Powinnieneś sie odwołać. Natomiast doradzić mogę zmianę operatora na play. Tam abonament z telefonem jest prawdziwą ofertą. 

(2017/10/09 10:44)

Też nie uważam, abyś został oszukany. Większość ofert ma wypisane, że tak właśnie się dzieje. Dlatego jestem niesamowicie zadowolona z faktu posiadania internetu bezprzewodowego w play. Mam na kartę i płacę za każde zuzyte 10mb 10zł, więc ciągle mam najwyższą zakupioną prędkość internetu.

(2017/11/06 13:11)

Komarzyca, czytałaś tą umowę z Plusa? Widziałaś reklamy? Czy tylko tak przypuszczasz? Może i większość ofert ma napisane teraz że tak się dzieje. Oferta Plusa tego nie miała.

Ja będę się upierał, że zostałem oszukany. Chociażby przez sprzdawce, który na zadanie przeze mnie wprost pytanie czy nigdy nie będzie obniżona prędkość internetu kłamał mi prosto w oczy mówiąc, że nigdy. Nie wspomnę już o kłamliwym i wprowadzającym w błąd haśle reklamowem "LTE bez limitu"

(2017/11/08 12:59)