Wycięte drzewa na Staszica - rusza przebudowa ulic

/ 11 odpowiedzi
W końcu coś się rusza, drzewa już wycięte, lada dzień coś się będzie ruszać :):)
a propos wyciętych drzew, to chyba czekają na amatorów drewna na opał, by im wlepić parę złotych kary, bo jakoś sprzątnąć już nie było komu... Ale coś ruszyło, fakt. Nie ma co narzekać

(2013/04/06 20:21)
ale smutny widok - Staszica już w połowie  pozbawione drzew ! a to drzewa przeszkadzały w remoncie drogi?????  , nie znam się na tym ale co proponuje się zamiast tych wieloletnich roślin - może  beznadziejne donnice jak na Traugutta gdzie co roku  odnawia się  nasadzanie sadzonek - zresztą za nasze pieniądze ... wspomnicie moje słowa nie będzie na Staszica drzew ale drogi  super też nie będzie !

(2013/04/07 17:46)
komu przeszkadzały te drzewa?? bedzie następna patelnia jak na pl. Kościuszki

(2013/04/07 22:15)
skoro zostały wycięte drzewa to znaczy że przeszkadzały na pewno ulica będzie szersza i już jest powód do wycięcia , zaczął się remont a już się nie podoba to co się tam dzieje.

(2013/04/07 22:25)
Kurcze tak czytam i w ogóle nie rozumiem was wszystkich !!!!
Nie zaczęli by robić to  byscie narzekali !!!
Zaczęli robić też narzekacie !!!!!
Jak scieli to mieli pozwolenie , i w planach na pewno one przeszkadzały , przecież ooo tak sobie ich nie poscinali bo mieli kaprys albo z braku zajecia !!!!!!!!

(2013/04/07 22:36)
naprawdę nie narzekam ,że zaczęto remont tylko czemu  wycina się drzewa ... do tej pory wymijały się  z rozsądną  prędkościa nawet autobusy - nie można skupić się na jakości nawierzchni a nie poszerzać !

(2013/04/08 20:52)
Medika ale popatrz na to inaczej !!!

Wycieli drzewa na Staszica , ale może za to postawią wielką PALMĘ  ( jak w Wawie ) na rondzie na Żyrardowskiej jak skończą remont wiaduktu bo podobno i mają rondo poprawiać . 
A potem wytną wpi..du wszystkie drzewa w parku na muszli i postawią market . Ale za to posadzą żywopłot wokół niego . Trzeba patrzec na to pozytywnie .