Wydział Komunikacji NIE dla petentów!

/ 7 odpowiedzi

  • konto usunięte

gmina Sochaczew

Wczoraj (poniedziałek) o godz. 17:20 niemiła paniusia za okienkiem stwierdziła, że za późno na rejestrację pojazdu i mnie już nie obsłuży:(

Co oni tam robią, skoro już 40 min. przed końcem pracy nie obsługują? 

Dziś od samego rana dodzwonić się do dyrekcji nie można - ani Masłowski ani Dybiec nie raczą pełnić urzędu - paranoja jakaś :( 

urząd czyli starostwo pracuje do 18 obsługa interesantów do 17,30 i kasa czynna do tej samej godz....a pan miał pojazd z zagranicy bez wniosku . Pracownik wyjasnił grzecznie co i jak i nawet dał upoważnienie dla małzonki skoro pan nie moze dojechać a był pan na 7 min przez zakonczeniem obsługi .....wszystko miała pan grzecznie i miło wyjaśnione......pozdrawiamy i zapraszamy

(2017/01/17 12:05)
Wypełnienie wniosku to 2 min. Jednak to urząd, zatem poświęcenie klientowi kilku minut wykraczających poza czas obsługi interesantów, ale nie czasu pracy jest oczywiście nie możliwy! Może trzeba by i urzędnikom "zamykać drzwi" przed nosem na 40 min. przed zamknięciem (np sklepu)?

(2017/01/17 12:25)
Nie piszę tu o konkretnym petencie i urzędzie ale tak ogólnie. Proszę przeczytać do końca ze zrozumieniem. Społeczeństwo ogólnie nie potrafi załatwiać spraw w urzędach. Społeczeństwo nie wie, że urzędy dzielą godziny pracy ogółem i godziny w których przyjmują petentów. Społeczeństwo nie potrafi sprecyzować, ani zapytać o właściwe sprawy. Społeczeństwo boi się nawet przeczytać druczków, wniosków itp. Już nie wspomnę o wypełnianiu...pyta się klient - a w miejscu imię i nazwisko - to czyje mam wpisać ??? A datę jaką wpisać ??? Bitwy pod Grunwaldem, kuźwa !!! Społeczeństwo nie wie, że urzędnik, oprócz obsługi petentów ma przede wszystkim swoje wewnątrz-urzędowe obowiązki, raporty, statystki, tabelki itp. I to jest dla urzędnika najważniejsze, bo z tego go pan i władca rozlicza. Społeczeństwo uważa, że urzędnik czeka na społeczeństwo w urzędzie i społeczeństwu służy. Urzędnik często jest od służenia swemu panu, a nie społeczeństwu. Niestety tak bywa. I nie jest to winą urzędnika, to jest winą systemu zarządzania różnymi urzędami. Urzędnicy są OK, ale system który stworzyła "góra" często bywa do kitu. APEL DO SPOŁECZEŃSTWA - POSTARAJCIE SIĘ ZROZUMIEĆ URZĘDNIKÓW I POLUBIĆ - to na prawdę mili ludzie, tylko czasem zły system im wiąże ręce.

(2017/01/17 17:25)
Nie no. Nastro teraz to pojechałeś po bandzie. Tak samo tłumaczą się koleje - zawsze winna jest zima, tylko kur* dziwnym zrządzeniem losu w Finalndii, Szwecji czy Norwegii pociągi jeżdzą normalnie a tam cały rok zima i nie -5 i raptem 2 cm sniegu. To jest retoryka 5 letniego dziecka.... Kto zbił tą szklankę? Sama się zbiła.. Winnych nigdy nie ma... A to zima, a to system... Nie kur** ten system i ta zima to ludzie, to my! Zawsze będzie źle bo po prostu Polacy tacy są. Kraj lepiony na taśmę i sznurek.

(2017/01/18 09:39)
zadaj sobie pytanie kto jest dla kogo: urzędnik dla klienta czy klient dla urzędnika Sympatyczna/ y, uśmiechnięta/y urzędniczka jest rzadkością, raczej spotykamy niesympatycznego buca który ma pretensje o coś do całego świata. O empatii nawet nie wspomnę. Nawet jeżeli klient zadaje pytanie co ma wpisać w rubrykę imie i nazwisko to urzędnik ma na to pytanie odpowiedzieć z życzliwością ( a swoje przemyślenia niech zachowa dla siebie lub opowie o nich przy grillu ). Sam ostatnio wypełniałem dokumenty w sądzie i proszę mi wierzyć że wypełnienie ich samemu wymaga niebywałej cierpliwości i znajomości prawa na poziomie aplikanta.

(2017/01/18 11:31)
W ubiegłym roku byłem zmuszony do wymiany dowodu rejestracyjnego, z powodu wypełnienia wszystkich wolnych rubryk , potwierdzających przegląd. Tylko trzy wizyty , dojazd z Malesina , nigdy nie udało się Pani z okienka , poinformować mnie o wszystkich niezbędnych dokumentach , potrzebnych do wymiany, tylko na raty , i jeszcze zdziwienie na jej obliczu że nie wiedziałem ? Pewnie nie robiła tego celowo , ale mój czas i paliwo kosztują, a swoją drogą dlaczego tych rubryk w dowodzie jest tak mało ?

(2017/01/19 08:41)
A ja jestem innego zdania i powiem śmiało że właśnie sochaczewski wydział komunikacji jest dla petentów. Wiele razy załatwiałam sprawy w wydziale komunikacji i uważam, że jest jednym z nie wielu gdzie można szybko i miło załatwić formalności z rejestracją pojazdu. Przykład naszego wydziału komunikacji opowiadam znajomym z poza naszego miasta i nie wierzą ,że tak dobrze i szybko się da, bo oni w kolejkach potrafią stać po 6-7 godzin , kłócąc się przy tym kto był za kim. (numerki jak widać nie wszędzie dotarły ;-) ) A u nas pełna kultura -Panie są miłe, konkretne i zawsze służą pomocą . Nigdy nie spotkałam się ze złym potraktowaniem a wręcz przeciwnie. Dlatego dziękuję, że nie muszę stać w godzinnych kolejkach i brać wolnego z pracy żeby zarejestrować auto ;-) Wystarczy wcześnie wstać i sprawa załatwiona ;-)

(2017/01/24 22:02)